Õielapsuke avab oma punga ja hüüab: "Kallis Maailm, palun ära närbu."/R.Tagore/

kolmapäev, august 21, 2013

Tagasivaate roosilisus

Beebide olemasolu ei ole vähendanud olemishetki lilleaias. Kui midagi on, siis seda aega, et ei õnnestu enam niisama möödaminnes mõnd umbohuhakatist peenralt ära napsata, mistõttu ühel hetkel on tööpõld laiem. Aga olen sellega arvestanud. Ja hea kui on abikäed, mis aitavad, nagu mu emal, kes külas käis. Aitäh! Aiatoimetustest veel, et üks rajamisprojektike ka teos, eks näis, millal selle teostatud saan. Sellest siis edaspidi.
Roosidest siis nii palju, et sel aastal nägin kuidas see meeletu soojus roosidele meeldis. Et siis nagu lõunamaal. Uued võrsed olid nii lihavad ja kõrgemad mõnel roosil kui ei kunagi varem ja õiekobarad olid ka võimsamad ja üllatusena vaatamata tulisele kuumusele rõõmustasid tõeliselt kaua. Hetkel on oodata õitsemise väikest järellainet. Nii vahva!






















`Compassion`























`Amelia renaissance`























`Robusta`























Uustulnuk `Sophie renaissance`

Veel lilli ja liblikaid :)






















Paki peal oli pilt roosa. Nii et roosa liilia :)

buddleia  Buddleia davidii `Black  Knight`
Hiilisin mis ma hiilisin, aga ei saanud tabatud hetke, mil teine sõber kah oma kaunid tiivad lahti lööks...juba ta läks. 























Kirjutasin kord, et mul kasvas sauna juures üks armas kreemikas tokkroos ja et sain sellelt kord seemneid ja suutsin isegi taimeks kasvatada. Jõudsin nüüd näo ka ära näha, aga  pean tõdema, kreemist on saanud roosa.  On siis nagu on, armas ikka, mis siis, et pole kreemikas.

Vahele natuke loomi ka






















Minni tulemas, suur õde ootamas...Ega nad päriselt pole õed, aga  meil nad suur ja väike õde.






















Kolmekuune Berta. "Ametlikult" siis soeng muutunud. Berta tegevusaruanne. Tahan väga köögilaua peale käppadega hüpata ja kui igav, siis leian igasugust mittesoovitavat tegevust. Tervitan sõpru-tuttavaid alati rõõmsalt, aga mulle meeldib seda teha ikka veel hammaste ja käppade abil. Kui tahan, siis oskan  istuda(no õnneks seda üsna sageli), lamada (lama), siia tulla (siia), kõrval käia(kõrval) Kui tahan, siis annan ära oma mänguasja (anna). Öösel magan rahulikult, ei ärka, äratus on nii umbes peale 6. Süüa mulle meeldib, alati on see ports kuidagi väga väike. Õues joosta, plastpudelit taga ajada, palli püüda ja tagasi tuua ja kassi nähes ülemeelitseda mulle meeldib ka. Lambad on minu jaks veidi salapärasemaid, neist hoian end natuke kaugemale. 

 "Üks õis las olla igas päevas, mis muudab kauniks kõik" - kõigile....kodustele, aalujatele ja sõpradele, tuttavatele ja veel mitte tuttavatele...

























Rõõmu ja rahu!


















8 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Väga kaunid roosid! Sel aastal on teine õitsemine ka rikkalik. Mul just alustavad aias jälle, on mida oodata ja vaadata.

    VastaKustuta
  3. Väga kaunis tokkroos! Mida rohkem ma tokkrooside pilte vaatan, seda rohkem hakkavad nad mulle meeldima. Nad on ju püsikud, eks?
    Kui seemest külvata, kas siis oleks otstarbekam teha ettekülv potti või külvatakse kohe peenrasse? Kui otse peenrasse, siis millal seda oleks mõistlik teha, et ikka samal suvel õisi näha?

    VastaKustuta
  4. Su lilled ja loomad on kõik ühtviisi kenad ning armastusega kasvatatud ja pildile võetud.

    VastaKustuta
  5. Roosid on ikka ilusad küll. Lambukesed ka. Ja see kavalate silmadega võrukael samuti.
    Ma olen samuti hakanud tokkroose imetlema, aga.... Peab päris mõtlema:)
    Kas Sa kukitsa said kätte?

    VastaKustuta
  6. Roosid on imelised! Ja lambad nii nunnud! Olen mõelnud, et tahaks endalegi mõnda lammast, oleksin nõus isegi nende nimel päriselt maale ära kolima... aga paraku on meil nende jaoks väga ebasobiv maastik, liiga märg ning nad jäävad siin haigeks. Eks ma käi ja imetle Sinu villakerasid :).
    Kutsu on ka väga nummi ja näib asjalik!

    VastaKustuta
  7. Aitäh kõigile heade sõnade eest.Rõõm on teiega jagada meie rõõmukilde :) Mare, tokkroos peaks olema kirjade järgi kaheaastane, aga vahel ma ei saagi aru- üldiselt ma lõikan pealsed maha kui õitsemine läbi ja osa neid kasvabki niimoodi püsikutena, aga kuna ma lasen neil isekülvi ka teha, siis on selline segasumma- osad elavad, osad kaovad-no mul neid palju, aga samas on osa värve, mida ma tahaksin kindlasti säilitada ja siis ongi küsimus. Nagu see kreem- mitu aastat oli mul see üksik taim, ei teinud isekülvi ka, aga kasvas püsikuna ja peale seda kui olin saanud temalt seemned kätte ja uuesti ette kasvatanud, siis ta mul ühel talvel ka välja läks :) üldiselt on nii, et kui ette kasvatada, siis esimesel suvel on lehed ja teisel õitseb. Mul on nii olnud. Peenrasse mina pole külvanud, nagu kirjutasin, siis külvavad nad end ise, aga jah-teisel aastal on õitsenud. Tii -aitäh. Nodsu- tean seda tunnet, olen isegi teiste lambaid käinud ja piilunud ja unistanud ja lõpuks selleni jõudnud, võib-olla jõuad kunagi :) rõõmu on neist tõesti palju.
    Muhedik- ei ole veel saanud. No kahjuks ei saa siit liikuma. Nüüd läheme 2-sept. last Tallinna kooli viima, aga kuna peame ka oma kutsika kaasa võtma, siis peame sealt vaid läbi sõitma ja tagasi. Iseasi kui, Tii, sulle sobiks, et niimoodi läbi hüppame ja kukitsa võtame, kas Sa üldse päeval kodus oled? Olen kogu aeg unistanud, et ükskord on mul aega Sind ja Sinu taimekesi rahulikult vaatama tulla, siiani ei ole õnnestunud :(

    VastaKustuta
  8. Tööpäeval ma arvatavasti ei ole kodus, kuid kätte võid ikka oma taime saada, täpsustame võimalused teise kanali kaudu. Kas sul rohkem soove ei ole kui see kukits?

    VastaKustuta