Õielapsuke avab oma punga ja hüüab: "Kallis Maailm, palun ära närbu."/R.Tagore/

neljapäev, juuni 20, 2013

Iiriste ja kurekellade ajaarvamine





























































































































































kurekell- ängelhein Thalictrum aquilegiifolium





































































































































































Rõõmu ja rahu!








6 kommentaari:

  1. Ma ei tea, kuidas sa seda teed, aga hästi teed! Pildistamist, ma mõtlen. Sinu blogi vaadates tekib mul alati mõte, et ehk peaks ikka peegelkaamera soetama, aga siis teisalt mõtlen, et ega see kaamera ise ikka ilusaid pilte ei tee. Kaunid pildid!

    VastaKustuta
  2. Õite ja suure rohelise aeg. Õnnelikku suve!

    Väravavaade on väga hea

    VastaKustuta
  3. Vaadates neid pilte tekib tunne, et see on küll üks õnnelik õu. Rõõmsat jaaniaega!

    VastaKustuta
  4. Kadakas, usun, et kaamera ise on enamuses abiks, sest ma ise olen pildistamise koha pealt ikka väga võhik. Eks ma muidugi püüan, et see, mis päriselt, ka kuidagi jäädvustatud saaks, et jagada. Tore kui seda teha saan. Aitäh Sulle! Tänan ka teid, Muhedika ja Tii, teile ka samad soovid. Tii, meil on siin tõesti hea olla ja ega eriti siit välja ei kipu :) pealegi tööd siin jätkub.

    VastaKustuta
  5. Kaunis aeg! Ilusat alanud suve!

    VastaKustuta
  6. Aitäh, Tistou! Sulle ka!

    VastaKustuta