Õielapsuke avab oma punga ja hüüab: "Kallis Maailm, palun ära närbu."/R.Tagore/

neljapäev, oktoober 27, 2011

Aediirised

Võib öelda, et olen nüüd kah nende lummusesse haaratud. See juhtus nähes neid võrratutena sel suvel üsna pikalt õilmitsemas. Kahjuks ei ole mul teada nende nimi. Kui keegi , kes neid tunneb, satub juhuslikult siia, siis oleksin väga tänulik, kui saaksin teada nende nime. Muidugi pilt võiks olla nö. portreepilt. Nemad mu esimesed, ühed on veel, nendest ei teinud pilti kahjuks. Uueks suveks on uusi üsna mitmeid siit ja sealt saadud, nii et ootan, ootan kohtumisi.....

2 kommentaari:

  1. Sattusin siia tõesti juhuslikult:) ja küll on tore, et leidsin jälle kellegi, kes aiast kirjutab.

    Nende vanade iirisesortidega on nii, et neid on üsna raske nägemata määrata, sest sarnase välimusega on mitmed sordid. Ja kõik, kes kunagi aias olid, pole ka enam meeles.

    VastaKustuta
  2. Usun jah, et raske. Mul kah aias ikka palju neid, keda nimepidi ei tea ja kahjuks ei oska ka otsida nime. Aga Sinu blogis on küll imelised iirised. Sain neid kah sel aastal hulgim, aga ilma nimedeta ja teadmata isegi, mismoodi nad välja näevad, aga seda põnevam kevadel :)
    Ps. Mul on tore teiste blogisid vaadata vahel, ja imelisi pilte ja tegemisi leida.Aitäh Sullegi!

    VastaKustuta