Õielapsuke avab oma punga ja hüüab: "Kallis Maailm, palun ära närbu."/R.Tagore/

reede, märts 18, 2016

Tasapisi...

ärkamas.
Mõtlesin , et ootan oma postitusega seni, kuni saan aias ka tiiru tehtud . Vaikselt ja vähehaaval on seal rohetama hakanud. Täna aga siis hoopis taas õrn lumine kate maas. Niisiis läheb veel aega sealsete ärkamistega. Tubane "näpudmulda" aeg on aga alanud. Külvid tehtud ja esimesed pikeerimisedki. Ikka pean ennast kevadeti tagasi hoidma, teadvustades, et mul ei ole ju kohta, kus neid taimekesi kasvatada. Aknad on jätkuvalt väikesed. Päris loobuda ei raatsi. Nii südant soojendav on peale talvist vaikust näha väikesi õrnu lehekesi sirutamas valguse suunas. Sümboolne.
Mõned uuekesed siis ka piltidel.


Pikeeritud suur ammi Ammi Majus 



Tokkroosid(alcea rosea) ja lobeeliad(lobelia)


Lisaks ootavad pikeerimist valge lõvilõug( antirrhinum), Argentiina raudürt (esimene katsetus) Verbena bonariensis, ämbliklilled Cleome, stepirohi Stipa, kellukamix Campanula

Tellisin ka mõned roosid, need peaksid saabuma aprilli lõpu poole. Samuti olen tegelenud põõsaste-puude teemaga. Eriti on hetkel huvi magnooliate vastu, uurin, kas oleks mõeldav ja võimalik. Kes meil võiksid kasvada. Igatahes kosutav on mõelda ja tajuda, et tasapisi ärkab õu ja saabub  võimalus seal olemiseks. Ah jaa, suur kruusitäis vahtramahla on ka juba joodud. Imeliselt hea, magus.

Rõõmu ja rahu!

8 kommentaari:

  1. Sinu potirivi on muljetavaldav.
    Ja vahtramahl on tõeliselt hea

    VastaKustuta
  2. Küll Sa oled varajane! Mina veel pikeerida ei saa, ehk järgmine nädal on taimed nii suured juba. Ammi oli mul ka soovinimekirjas, kuid lükkus järgmisse aastasse. Samas sai eelmisel aastal külvatud metsporgandit, nende õisi ootan küll. Vahtramahla pole elus maitsta saanud. :/ Ja lund tuiskab meil siin ka.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tegelikult nagu oma meelest pole nii varajane, panin sel ajal kui nagu oli õige aeg, aga kuidagi idanesid hästi. Metsporgand on mul ka pakis täitsa valmis, aga ma ei tea, miks ma ei külvanud, mõtlesin vist maha panna otse, samas peab mõtlema, äkki veel jõuaks ette kasvatda. Näed siis, ma kahjuks nii kaugel, muidu meil seda vahtramahla jaguks jagada küll.

      Kustuta
  3. Nii südantsoojendav on neid taimetibusid vaadata, mina toas ei saa, sest kohe üldse pole sellist kohta. Vahtramahl on tõesti hea ja neid magnooliaid, kes meie kliimas hakkama saavad, peaksid ka leidma.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No mul ka mingid kombineeritud kohad oma pisikeste akende juures. Teen jah nende magnooliatega eeltööd praegu. Millegipärast tuli mõte. Saan ka teie vihjetes, mis Fb-s olid abi ja mõtteid. Aitäh :)

      Kustuta
  4. Hei! Wonderful to see. We have very much the same seeds. Now it is almost spring. Anne

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Yes, I noticed too , when I visited Your blogi. It is indeed wonderful to knew that something connecting our gardens. Even we are so far as we are.

      Kustuta